Пт, 2024-04-19, 8:02 AM
На початок Реєстрація Вхід
Ви увійшли як "Гість"
Меню сайту
Розділи новин
Анонси [52]
Анонси подій, акцій та заходів.
Вибори 2006 [30]
Новини присвячені президентським виборам 2006 року.
Економіка, промисловість, с/г [36]
Економіка, промисловість, с/г, фінанси, кримінал.
Історія [54]
Факти, що стали надбанням історії. Дискусії довколо них.
Кримінал [2]
Кримінальна хроніка Херсона та області
Культура [64]
Мова. Музика. Театр. Кіно. Література. Мистецтво тощо.
Нові статті [7]
У цьому розділі з"являтимуться нові статті, які з часом будуть видалені з розділу новин й перенесені до розділу статей.
Політика [110]
Влада, суспільство, політика.
Портал [6]
Новини порталу: оновлення, зміни, доповнення, оголошення, прохання, звернення.
Релігія [39]
Новини з життя церков та парафій. Релігійне життя міста.
Спорт [5]
Новини спорту.
ТЕРМІНОВЕ [20]
Термінові повідомлення з України та закордону
Україна. Світ. [16]
Новини України та світу.
Українське питання [189]
Календар новин
«  Лютий 2007  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Друзі сайту
Наше опитування
Як має виглядати Меморіал "Героям Крут", який незабаром з'явиться у Херсонській області?

Результати · Архів опитувань

Всього відповідей: 291
Статистика
Новини сайту
» 2007 » Лютий » 27 » Зустріч "Опори" з міським головою не відбулася
Зустріч "Опори" з міським головою не відбулася

22 лютого цього року речник Херсонського представництва "Опори" Єгор Туренко запросив представників громадських організацій на зустріч з Херсоньким міським головою Володимиром Сальдо. На зустрічі не було ні Сальдо, ні "Опори"...

Як пізніше вияснилося, консультації таки відбулися, але у кабінеті заступника міського голови А.Толокнова.

В результаті частина журналістів не змогла потрапити на обговорення, да й влада не змогла адекватно зреагувати на ініціативу. Про цю дивну ситуацію поінформував спочатку Владислав Гладкій:

22 лютого Отримав листа через розсилку ngo_kherson від пана Єгора Туренка (heavenboy1@rambler.ru) :

23 лютого в п’ятницю 9:30 ранку в малій залі міськвиконкому відбуватимуться консультації громадськості з міською владою нашого міста щодо правомірності прийняття рішень і економічних обґрунтувань щодо прийнятих тарифів. Всі хто хоче задати владі свої питання на задану тему матимуть таку можливість. Захід відбуватиметься за ініціативи Херсонського представництва ГМ ОПОРА та ГО «За майбутнє Херсона», ХМГО„Розвиток”, Херсонський обласного Фонду милосердя та здоров"я, ХМГО «Безпосереднє народовладдя», Центру правозахисту споживачів."

Прийшовши 23 лютого на місце (мала зала у міськвиконкомі одна), знайшов лише пані Казакову (газета "Гривна") та пана Вибранського (прес-служба міськвиконкому). Також були представники транспортного штабу, які трохи посиділи (без обговорення) та й розійшлися вже до 10-ї.

Питання: чому ніхто не прийшов від "ініціаторів"? Погодні умови не найкращі, але ж людей (тобто журналістів) запросили (!) і вони прийшли... Невже провокація

Речник ХП "Опори" Єгор Туренко прокоментував повідомлення. Цитуємо:

"В п’ятницю 23 лютого відбулася ЗУСТРІЧ з заступником міського голови Толокновим Анатолієм Петровичем.

На момент збору організаторів у міськвиконкомі мала зала була вже зайнята. Як нам пояснили, там відбувалася термінова нарада по проблемі прибирання снігу. У звязку з цим пан Толокнов (на нього було розписане наше звернення) запросив представників від організацій, що зібралися, до себе у кабінет. Дізнавшись про такі обставини ми виставили одного з представників ОПОРИ перед дверима в малу залу, який з 9:10 до початку зустрічі (9:40) збирав всіх хто прийшов на консультацію.

Зустріч, що відбулась аж ніяк не можна назвати консультацією. Для пана Толокнова стало абсолютною неочікуваністю офіційний формат цієї зустрічі і кількість ГО, що на неї прийшли. Хоча весь час спілкування з нами він тримав поруч себе на столі заявку за підписами представників присутніх організацій. З огляду на це та обмеженість пана заступника у часі (сніжний форс-мажор у місті), ми не змогли отримати відповіді на всі питання. Але вже змогли побачити брак обізнаності щодо тарифів (наприклад з оскарженням Прокурора останніх рішень виконкому щодо тарифів Толокнов ознайомився з рук пана Володимира Макухи). (не зовсім зрозуміло про які оскарження йде мова, бо преса широко інформувала громадськість про власні оскарження - "Політична Херсонщина")

Передбачаючи подібні проблеми з міською владою, ГМ ОПОРА одночасно з поданням звернення міському голові щодо консультацій відправила листи-запити до міськвиконкому з переліком питань, які готувала на консультацію, і навіть трохи більше. Вже маємо підписи про отримання і по закінченню відведеного законом терміну на відповідь оприлюднемо результати переписки".

Від "Політичної Херсонщини": Ми друкуємо перелік питань, які були поставлені предстаниками "Опори" Володимиру Сальдо у двох інформаційних запитах:

Перший лист

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Шановний пане Голово!

В рамках всеукраїнської програми "Перший крок до житлово-комунальних реформ" Громадянська мережа ОПОРА здійснює інформування громадян – мешканців міста Херсон про систему нарахування тарифів на житлово-комунальні послуги.

У зв’язку з цим, на підставі статті 34 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію" №2657-ХІІ від 02.10.92 р. звертаємося до Вас з інформаційним запитом про доступ до офіційних документів Херсонської міської ради та її виконавчих органів.

Просимо надати:

1. Прозору калькуляцію тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до Порядку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 № 560 за кожною формулою окремо з деталізацією кожного показника. Також просимо роз’яснити, яким чином нараховуються тарифи на житлово-комунальні послуги за факультативними (окремих для кожного будинку) показниками.

2. Прозору калькуляцію тарифів на водопостачання і водовідведення відповідно до Порядку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 № 959 за кожною формулою окремо з деталізацією кожного показника. Також просимо роз’яснити, яким чином нараховуються тарифи на водопостачання і водовідведення за факультативними (окремих для кожного будинку) показниками.

3. Прозору калькуляцію тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води відповідно до Порядку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.2006 №955 та Методикою, затвердженою Наказом Мінбуду України від 31.10.2006 №359 у відповідності до Закону України «Про теплопостачання» по кожній формулі окремо з деталізацією по кожному показнику. Також прошу роз’яснити яким чином нараховуються тарифи на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води по факультативним (окремим для кожного будинку показникам).

Лист другий

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Шановний пане Голово!

В рамках всеукраїнської програми "Перший крок до житлово-комунальних реформ" Громадянська мережа ОПОРА здійснює експертизу існуючої тарифної сітки на житлово-комунальні послуги.

У зв’язку з цим, на підставі статті 34 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію" №2657-ХІІ від 02.10.92 р. звертаємося до Вас з інформаційни м запитом про доступ до офіційних документів. Просимо Вас надати наступну інформацію.

Водопостачання та водовідведення:

1. Копії рішення виконкому, яким затверджені тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення на 2005 р., 2006 р., 2007 р.

2.Чи передували ухваленню рішень про підвищення тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення публікації у пресі проектів рішень щодо тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення? Коли і де проекти рішень були опубліковані?

3. Чи була опублікована органами місцевого самоврядування інформація про місце та дату проведення громадських слухань?

4. Чи відбулись громадські слухання з обговореннями проектів рішень щодо тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення? Хто був ініціатором їхнього проведення? Якою була резолюція слухань?

5. Чи були розглянуті пропозиції громадських слухань на засіданні виконавчого комітету? Якщо так, то яким чином, якщо ні, то чому?

6. Чи був проведений аналіз регуляторного впливу щодо прийняття рішень виконавчих органів влади про підвищення тарифів? Чи проводився аналіз економічної та соціальної обґрунтованості підвищення тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення? Ким проводився аналіз? Надайте копії результатів аналізу.

7. Копію річного плану на 2005 р., 2006 р., 2007 р. виробництва і надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

8. Копію економічно обгрунтованих планових витрат, визначених на підставі державних і галузевих нормативів (норм) витрат ресурсів, техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов’язкових платежів) та цін у плановому періоді, встановлених на підставі прогнозованих індексів цін виробників промислової продукції.

9. Копію документів, якими затверджені втрати питної води, яким дозволено включати в розрахунок тарифів.

10. Копію планів заходів боротьби з усіма видами втрат води, затвердженого органом місцевого самоврядування та погодженого з органом Мінекобезпеки України на 2005 р., 2006 р., 2007 р., згідно вимог п. 10.4.6 "Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України".

11. Копію документів, якими затверджені норми водопостачання та водовідведення, які застосовуються в розрахунках, в разі відсутності приладів обліку за 2005 р., 2006 р., 2007 р..

12. Інформацію про наявність приладів обліку.

13. Копію місцевої програми щодо водопостачання та водовідведення міста.

14. Копії звіту №1-С (форми статистичної звітності водопостачання та водовідведення) за 2005 р., 2006 р.,
# копію звіту форми 2ТП (Водгосп) за 2004 р., 2005 р., 2006 р.

15. Копію Статуту підприємства, який виробляє послуги з водопостачання та водовідведення.

16. Копію фінансового плану підприємства на 2004-2005-2006-2007 р.р., який виробляє послуги водопостачання та водовідведення.

17. Копію балансу підприємства з аналізом щодо дебіторсько-кредиторської

заборгованості за 2004 р., 2005 р., 2006 р.

18. Інформацію щодо укладених договорів між водопостачальною організацією з юридичними та фізичними особами та копію по одному договору з юридичною, фізичною особою, бюджетною установою, іншими споживачами з кожного району міста.

19. Копію документу, яким встановлені ліміти на водопостачання та водовідведення.

20. Копію документу, яким затверджено режим роботи підприємства (подача води по графіку або круглодобова).

21. Копію документів, якими визначений Виробник послуг, Виконавець послуг, Споживач послуг.

22. Копію розрахунку базового тарифу послуг водопостачання та водовідведення.

23. Інформацію щодо укладених договорів між водопостачальними організаціями та ЛКП (бувшими ЖЕКами) та їхні копії по п"ять договорів з кожного району міста.

Централізоване опалення та підігрів гарячої води.

1. Копію рішення виконкому, яким затверджені тарифи на послуги з централізованого опалення та підігріву гарячої води на 2005 р., 2006 р., 2007 р.

2.Чи передували ухваленню рішень про підвищення тарифів на послуги з централізованого опалення та підігріву гарячої води публікації у пресі проектів рішень щодо тарифів на послуги з централізованого опалення та підігріву гарячої? Коли і де проекти рішень були опубліковані?

3. Чи була опублікована органами місцевого самоврядування інформація про місце та дату проведення громадських слухань?

4. Чи відбулись громадські слухання з обговореннями проектів рішень щодо тарифів на послуги з централізованого опалення та підігріву гарячої? Хто був ініціатором їхнього проведення? Якою була резолюція слухань?

5. Чи були розглянуті пропозиції громадських слухань на засіданні виконавчого комітету? Якщо так, то яким чином, якщо ні, то чому?

6. Чи був проведений аналіз регуляторного впливу щодо прийняття рішень виконавчих органів влади про підвищення тарифів? Чи проводився аналіз економічної та соціальної обґрунтованості підвищення тарифів на послуги з централізованого опалення та підігріву гарячої? Ким проводився аналіз? Надайте копії результатів аналізу.

7. Копію річного плану на 2005-2006-2007 р.р. виробництва та надання послуг з централізованого опалення та підігріву гарячої води.

8. Копію економічно огрунтованих планових витрат, визначених на підставі державних нормативів (норм) витрат ресурсів, техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов’язкових платежів) та цін у плановому періоді, визначених на підставі прогнозованих індексів цін виробників промислової продукції.

9. Копію документів, якими затверджені втрати теплової енергії, які дозволяється включати в тарифи.

10. Копію планів боротьби з усіма видами втрат теплової енергії.

11. Копію документів, на підставі яких проводяться розрахунки використання теплової енергії у разі відсутності приладів обліку.

12.Інформацію про наявність приладів обліку теплової енергії.

13. Копію місцевої програми щодо енергозбереження.

14. Копії звіту 1-С (форми статистичної звітності теплопостачання) за 2005-2006 р.

15. Копію Статуту підприємства, який виробляє теплову енергію.

16. Копію фінансового плану підприємства за 2004-2005-2006-2007 р.р., який виробляє теплову енергію.

17. Копію балансу підприємства з аналізом щодо дебіторсько-кредиторської заборгованості за 2004 р., 2005 р., 2006 р...

18. Інформацію щодо укладених договорів між теплопостачальною організацією з юридичними та фізичними особами та копію по одному договору з юридичною, фізичною особою, бюджетною установою, іншими споживачами з кожного району міста.

19. Копію документів якими визначений Виробник послуг, Виконавець послуг, Споживач послуг.

20. Копію розрахунку тарифу на теплову енергію.

21. Інформацію щодо укладених договорів між теплопостачальними організаціями та ЛКП (бувшими ЖЕКами) та їхні копії по п"ять договорів з кожного району міста.

Утримання будинків та прибудинкових територій.

1. Як виконується вимога п. 2 "Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій", затверджених Постановою КМУ №560 від 12 липня 2005 р., а саме:

Розмір тарифів (нормативних витрат, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій) визначається по кожному окремо, залежно від кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з типовим переліком послуг?

2. Копію рішення виконкому, яким затверджені тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій 2004 р., 2005 р., 2006 р., 2007 р.

3.Чи передували ухваленню рішень про підвищення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій публікації у пресі проектів рішень щодо тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій? Коли і де проекти рішень були опубліковані?

4. Чи була опублікована органами місцевого самоврядування інформація про місце та дату проведення громадських слухань?

5. Чи відбулись громадські слухання з обговореннями проектів рішень щодо тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій? Хто був ініціатором їхнього проведення? Якою була резолюція слухань?

6. Чи були розглянуті пропозиції громадських слухань на засіданні виконавчого комітету? Якщо так, то яким чином, якщо ні, то чому?

7. Чи був проведений аналіз регуляторного впливу щодо прийняття рішень виконавчих органів влади про підвищення тарифів? Чи проводився аналіз економічної та соціальної обґрунтованості підвищення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій? Ким проводився аналіз? Надайте копії результатів аналізу.

8. Копії звітів1-С (форми статистичної звітності житлове господарство) за 2004-2005-2006 р.р.

9. Копію Статуту підпрємства, який надає послуги з утримання будинків та прибудинкових територій (по п"ять з кожного району міста).

10. Копію п’яти фінансових планів таких підприємств за 2004-2005-2006-2007 р.р., які надають послуги в різних районах міста.

11. Копії п’яти балансів таких підприємств з різних районів міста з аналізом дебіторсько-кредиторської заборгованості 2004-2005-2006 р.р..

12. Копії договору купівлі-продажу теплової енергії між ЛКП (колишнім ЖЕКом) та теплопостачальними організаціями (по п’ять примірників договорів з кожного району міста).

13. Копії договору купівлі-продажу води між ЛКП (колишнім ЖЕКом) та водопостачальними організаціями (по п’ять примірників договорів з кожного району міста).

14. Копію договору (по п’ять примірників договорів з кожного райому міста) між ЛКП (колишнім ЖЕКом) та Споживачем згідно типового договору затвердженого Постановою КМУ 630 від 21.07.05 р. про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.

15. Як виконується вимога п. 1 ст. 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»:
# плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору.

Прошу Вас взяти до уваги, що результати досліджень Вашої відповіді будуть використані для підготовки змін та доповнень до Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 р.р., а також моніторингу стану дотримання прав громадянина на інформацію, підсумки якого будуть широко оприлюднено.

Проблеми з тарифами цікавлять не тільки "Опору", а й місцеві осередки політичних партій. Повідомляємо, що у середу, 28 лютого, о 09.00 у Херсоні пройде пікетування міської ради. Вимоги: зниження комунальних тарифів.

Ініціатори пікету: БЮТ, НСНУ, УНП, НРУ, громадські організації міста.

Місце мітингу: Херсон, просп. Ушакова, 37. Для контакту: (095) 540-30-98 Станіслав Трошин

фото Владислава Гладкого

Незалежне інтернет – видання „Політична Херсонщина”

Категория: Економіка, промисловість, с/г | Переглядів: 1337 | Додав: kherson | Дата:
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz