Cьогодні відбувається ребрендінг мобільного оператора UMC на МТС. Оскільки Ukrainian Mobile Communications перетворються в Мобильные ТелеСистемы, що повторює російський бренд, і цей крок керівництва компанії не грунтувався на вивчені думки абонентів, якими є ми з Вами, вважаю це за нехтування моїми уподобаннями і преференціями.
Крім того, в цьому кроці простежується, що менеджемент компанії зрівняв українських абонентів до російських, і показав, що абоненти для них є лише ринковими одиницями, а не особистями, для яких важлива ідентичність як українців.
Більш того, помилку керівництва компанії засвідчують дані нещодавнього дослідження AC&М, які вказують, що на фоні інших українських операторів, за червень 2007 року в UMC кількість абонентів зменшилася на 613 тис(!)
Тим не менш, топ-менеджмент UMC, видається, не робить висновки і вкладає кошти в сумі $4 мільйони не на покращення якості зв'язку, а на MTC ребрендінг.
А чули анекдот про МТС? Насправді перехід ЮМС в МТС - це піар-хід "Нашої України" проти Януковича! Куди той не потнеться - скрізь спогади про Івано-Франківськ... :)