Пт, 2024-04-26, 8:52 AM
На початок Реєстрація Вхід
Ви увійшли як "Гість"
Меню сайту
Категорії статей
Персоналії (політики) [5]
Біографії херсонських правих та близьких до них.
Політика [2]
Політика та політичні процеси. Аналіз правого руху.
Історія [46]
Історія. Переосмислення, аналіз та обговорення.
Мовне питання [52]
Проблеми функціонування, розвитку та поширення української мови.
Релігія [4]
Релігія в Україні сьогодні та вчора. Проблеми побудови Помісної церкви. Міжконфесійні відносини.
Національна ідея [7]
Національна ідея. Українське питання: державність, ідеологія, програмові засади, націоналізм.
Суспільство [27]
Сусіпльна свідомість. Проблеми сучасного українського суспільства.
Пошук у статтях
Друзі сайту
Наше опитування
Як має виглядати Меморіал "Героям Крут", який незабаром з'явиться у Херсонській області?

Результати · Архів опитувань

Всього відповідей: 291
Статистика
Каталог статей
» Каталог статей » Релігія
УПЦ МП в Одесі „розкриває карти” щодо політичних уподобань

УПЦ МП в Одесі „розкриває карти” щодо політичних уподобань
Місцеві ЗМІ повідомили, що першим номером у списку Партії регіонів значиться митрополит Одеський і Ізмаїльський Української Православної Церкви Московського Патріархату, Владика Агафангел. Власне, любов місцевого Владики до Партії регіонів одесити відчували вже давно. Під час виборчої кампанії 2004 року вірних УПЦ МП безпосередньо у храмах агітували голосувати за тодішнього кандидата на посаду Президента України Віктора Януковича. На підтвердження цих закликів віруючим давали листівки, газети з відвертими наклепами на нинішнього главу держави. Частина листівок була за підписом і з особистою печаткою митрополита Агафангела, у яких Владика, посилаючись на благословення „самої Цариці Небесної” прохав „...одеситів і мешканців області прийти на виборчі дільниці і віддати свої голоси за гідного кандидата в Президенти Віктора Януковича” і далі повідомляв, що саме „...про це ми щиро молимося у Одеських святинь”. Після виборів 2004 року ніхто так і не почув з боку УПЦ МП каяття чи хоча б вибачень за подібну поведінку та відверту участь у президентській виборчій кампанії. Більш того, московські батюшки розпочали новий етап наступу на нову владу, а події часів виборчої кампанії представляли не інакше як „випадковість”. Вони заявляли про так званий наступ на „канонічне православ’я”, „спроби віддати Україну на поталу католикам” і таке інше... Вже тоді, у 2004 році – після оголошення Віктора Ющенка переможцем на виборчих перегонах, у Кафедральному соборі Успіння Пресвятої Богородиці Одеської і Ізмаїльської єпархії Української православної церкви Московського Патріархату активно поширювали листівки підписані так званим Комітетом захисту Конституції і демократії в Одесі. Автори листівки заявляли, що «не визнають результатів повторного голосування другого туру виборів Президента України». Так званий Комітет оголосив про проведення безстрокової акції «Одеса за чесні вибори» та «Одеса проти Ющенка». «Ми закликаємо всіх обдурених виборців Януковича не сидіти і не чекати доки узурпатори поставлять Одесу і Півень та Схід в цілому – на коліна. Їхній цинізм не знає кордонів, «демократичний» Захід закриє очі на все, як заплющив очі на геноцид сербів у Косово. Ми закликаємо всіх виборців Януковича відстояти свій вибір і свою свободу за допомогою громадянських акцій», - йшлося у листівці, яку поширювали тоді саме у храмах УПЦ МП в Одесі. Згадані листівки поширювали у Кафедральному соборі і в той день коли там очолював Службу Божу митрополит Агафангел. Тим часом, духівництво цієї конфесії фактично замовчувало інформацію про виділення земельних ділянок, передачу культових споруд та інші факти сприяння УПЦ МП саме в Одеській області. Вже за часів існування нової влади в Одесі, приміром, Московському Патріархату у власність передали величний Спасо-Преображенський Собор, який будували за кошти одеситів – не лише вірних цієї конфесії. На нещодавній сесії Одеської міськради кілька рішень ухвалили саме на користь розвитку Української Православної Церкви Московського Патріархату. Після призначення на посаду Голови Одеської обласної державної адміністрації соціаліст Василь Цушко поїхав отримувати благословення на успішну працю не в Української Автокефальної Православної Церкви чи Української Православної Церкви Київського Патріархату (організаторів молитов за чесні вибори в Україні) а до нинішнього учасника партійного списку Партії регіонів у Одеську обласну Раду, митрополита Агафангела. Секретар Духовної Ради християнських конфесій в Одеській області, пастор Петро Мартьянов вважає, що такими своїми діями митрополит Агафангел демонструє, що українського законодавства для нього не існує. „Все це свідчить про спробу УПЦ МП повернутися до вже пройденої історії. Московський Патріархат прагне поновити часи, коли ця церква була „державною” за умови цілковитого ігнорування і навіть переслідування інших конфесій. Вибір – Партія регіонів не випадковий. Достатньо згадати вибори Президента і той відвертий бруд та погрози”, сказав Петро Мартьянов. Ректор Християнського гуманітарно-економічного відкритого університету, професор Ростислав Крижанівський зазначив, що такими своїми діями Владика УПЦ МП в Одесі забув про своє головне завдання – сіяти Слово Боже серед народу. „Політика – це справа більше мирська. Мені здається, що церковні люди, які йдуть у політику – ведуть до програшу церкву і суспільство”. Єпископ Одесько-Симферопольської діецезії Римо-Католицької Церкви, Його Екселенція Броніслав Бернацький переконаний, що духовна особа не повинна втручатися у політику „і має служити лише церкві і людям. До цього ми є покликані. У разі участі у політиці – занепадає церква”. Єпископ Одесько-Балтської єпархії Української Православної Церкви Київського Патріархату, Владика Яків (Макарчук) висловив думку, що йдучи у політику духовна особа відкидає Боже, забуває про своє покликання. „У нинішній Україні шанс стати народним обранцем дають представникам церкви, яка має духовний центр за кордоном і не може щиро дбати про добробут українського народу. Це дивує”. Не важко представити настрої, які принесе з собою до Одеської обласної Ради митрополит Агафангел. Його роль у суспільних процесах в Україні добре відома ще з часу служіння на вінницькій катедрі у 1980-х роках, коли він тісно співпрацював з компартійною владою. Саме завдяки підтримці цієї влади нинішній митрополит і став тоді депутатом Верховної Ради, де він незмінно блокувався з найреакційнішою частиною сумнозвісної «групи 239». „У Вінниці, писав у 2000 році Юрій Дорошенко у статті в газеті „Україна молода”, й понині пам'ятають, як загинув місцевий орган. Владика Агафангел тоді був митрополитом Вінницьким і Брацлавським. До 1991 року у Домініканському соборі Вінниці знаходився унікальний музичний інструмент, який за деякими оцінками коштував до 500 тисяч доларів. Відомий музикант Святослав Ріхтер спеціально приїздив до Вінниці, щоб дати концерт на цьому інструменті... Одного дня з благословення Владики його вірні вдерлися до собору та розтрощили орган. Потім ще довго вся Вінниця не могла прийти до тями від такого варварства...” За часів праці у Верховній Раді України Владика Агафангел, разом із тодішньою фракцією комуністів оплесками заважав виступу у сесійній залі народного депутата Степана Хмари, який розповідав виборцям про злочини завдані церкві і українському народу під час правління кривавого комуністичного режиму заснованого Володимиром Леніним. Наче забув тоді Вінницький Владика Агафангел про мучеників за православну віру за часів антилюдського атеїстичного правління... Забув митрополит УПЦ МП схоже не лише про це. Пряма участь церковнослужителів у виборчих ігрищах прямо суперечить «Основам соціальної концепції» Російської православної церкви Московського патріархату, прийнятої Архієрейським собором у 2000 р. й підписаної всіма ієрархами. У документі зазначається, що «вища церковна влада не подає спеціального благословення на політичну діяльність мирян».
Категория: Релігія | Добавил: kherson (2006-01-29)
Просмотров: 1188 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz