У Херсоні заборонили видавати дозволи на розміщення рекламних щитів. За два місяці комунальне підприємство, яке опікується цією справою, має розробити концепцію зовнішньої реклами та надати пропозиції, що робити з вже існуючими біг-бордами. Бум встановлення сіті-лайтів, біг-бордів та банерів у Херсоні пипав на політично активні 2004-2005 роки. Тоді бізнесмени від реклами працювали майже цілодобово, споруджуючи нові й нові конструкції. Вибори закінчилися і виявилося, що понад половина рекламних носіїв залишилися без замовника. Зараз вони рекламують лише телефони фірм, які їх і встановили і заважають херсонцям. Херсонці: - Я не знаю, кто разрешает это всё делать, но я думаю, что всё-таки в некоторых местах, особенно в центре города рекламы излишни много. - Очень много, на каждом углу рекламы. - Он смотрит на рекламу, а не на свет, когда ехать надо. Рекламы, конечно, мешают. - Я коли їду – дивуюсь, для кого вона вся виставлена. Водії там їдуть дуже-дуже важко, тому що, розумієте, там така напружена обстановка і маса тої реклами, кому вона там потрібна я взагалі не знаю. З мешканцями міста згодні і депутати. На останньому засіданні комісії показово до відповідальності притягли одного з рекламних бізнесменів. Він зекономив на будівництві і встановив величезні бетонні конструкції на зеленій зоні , знищив при цьому понад100 кв.м. насаджень. Втім і решта рекламних щитів, на думку депутатів, встановлені з порушеннями законодавства. Тому їх треба демонтувати. Власники щитів іншої думки і сподіваються, що депутати дозволять їм встановлювати нові біг – борди. Роман Романов, керівник депутатської комісії з реклами: - Рекламный рынок активно развивается, и на этом рынке произошли определённые злоупотребления, в размещение объектов рекламы, с помощью создания межведомственной комиссии пройдет инвентаризация существующих объектов, сделают выводы, какие установлены законно, какие установлены с нарушениями. Вадим Штепенко, керівник рекламної фірми: - Мы как раз надеемся на обратное. В том, что вмешательство депутатов как раз поможет рекламному рынку, в данном случае рынку наружной рекламы, рассмотреть вопрос соглашения, выдачи дозволов. За словами депутатів, уже за два місяці порушення усунуть, і Херсон стане таким, яким його звикли бачити городяни. Та чи стане так насправді – невідомо. Більшість херсонців переконана, що кричущі порушення у цій прибутковій галузі не випадкові. Бо хтось з високих міських чинів опікується рекламною справою. Сергій Михєєв. Віталій Санін, 5 канал
|